Justyna Piotrowska-Łój, Maciej Gruszczyński, SPBT w Polsce
Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego w Polsce (SPBT) już od 16 lat promuje dobre praktyki w produkcji betonu towarowego, pokazując wytwórnie dbające o jakość oferowanych produktów, środowisko naturalne, a także bezpieczeństwo pracy. Efektem dotychczasowych kampanii „Dobry Beton” jest większa dbałość o odbiorcę finalnego, aby oferowany mu beton towarowy charakteryzował się jak najlepszą jakością. Natomiast tegoroczna kampania otwiera nowy rozdział Znaku SPBT „Dobry Beton”. Po raz pierwszy 20 wytwórni ubiegających się o to wyróżnienie poddano audytom z dziedziny BHP i ochrony środowiska. Umożliwi to poprawę wykorzystania zasobów naturalnych, a także zwiększy bezpieczeństwo pracy w wytwórniach betonu.
Materiały Budowlane 6/2019, strona 91-93 (spis treści >>)