logo

e-ISSN 2449-951X
ISSN 0137-2971
Pierwotna wersja - elektroniczna
Pierwotna wersja językowa - angielska

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Zakup okna, drzwi czy bramy garażowej to ważne przedsięwzięcie, na które inwestorzy decydują się z reguły raz na kilkanaście lat. Najlepsze nawet parametry użytkowe danego wyrobu nie zapewnią jednak jego komfortowej, długotrwałej eksploatacji. Na równi z jakością produktu, decyduje o tym dobry montaż. O tym, jak powinien on wyglądać i jakie niesie ze sobą korzyści, mówi ogólnopolska kampania edukacyjna DOBRY MONTAŻ, organizowana przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD). Jej bieżąca odsłona została wzbogacona o wiele nowych działań.

Dobry montaż stolarki budowlanej to wiele korzyści: ograniczenie strat ciepła; komfortowa eksploatacja; trwałość; estetyka i bezpieczeństwo. O znaczeniu dobrego montażu Związek POiD, wraz z uznanymi markami z branży stolarki budowlanej, mówi już od pięciu lat w ramach kampanii edukacyjnej DOBRY MONTAŻ. We wrześniu 2019 r. wystartowała szósta edycja tej kampanii, której nowością jest profil Edmonta w mediach społecznościowych. Na Facebooku Edmont, jako bohater marki DOBRY MONTAŻ, uczestniczy w dyskusjach i propaguje zawód montera stolarki budowlanej wśród uczniów, a także udostępnia i komentuje materiały związane z tematyką prawidłowej instalacji stolarki budowlanej. Edmonta można spotkać też na YouTube, gdzie jego aktywność to m.in. publikowanie i komentowanie treści na kanale Związku POiD, popularnych kanałach budowlanych i kanałach partnerów kampanii. W ramach DOBREGO MONTAŻU realizowane są także działania skierowane do monterów i punktów dystrybucji stolarki budowlanej. Dla ich przedstawicieli opracowane zostały szkolenia. Ich uczestnicy otrzymują wiedzę na temat DOBREGO MONTAŻU w praktyce.

Punkty dystrybucji otrzymują też specjalny pakiet materiałów promocyjnych, m.in. dyplom, banner internetowy oraz pliki graficzne do brandingu samochodu firmowego, z których mogą korzystać w swojej działalności. Wiarygodnych monterów i firmy sprzedające wyroby stolarki budowlanej można znaleźć w wyszukiwarce dostępnej na stronie internetowej dobrymontaz.com. Są tam również wyróżnione DOBRE FIRMY, czyli punkty cieszące się najlepszą opinią i największym zaufaniem Partnerów kampanii.

* * *

Partnerzy VI edycji kampanii DOBREGO MONTAŻU to: FAKRO; HÖRMANN; KLIMASWKRĘT-MET; KRISPOL; PORTA KMI POLAND; PROLINE; SOUDAL. Patronat honorowy sprawuje:Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Patronem merytorycznym kampanii jest Instytut Techniki Budowlanej, a partnerem merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Kampanię, w charakterze ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej. DOBRY MONTAŻ zyskał również wsparcie patronów medialnych, wśród których jest m.in. redakcja miesięcznika „Materiały Budowlane”.

 

Materiały Budowlane 11/2019, strona 67 (spis treści >>)