Krystyna Wiśniewska
W 2013 r. produkcja betonowej kostki brukowej w Polsce wyniosła 61 mln m2, co oznacza spadek o ok. 10% w porównaniu z 2012 r. Natomiast w przypadku wartości sprzedaży spadek szacuje się na 13,1% – powiedział Thomas Lehmann, Prezes Zarządu Libet S.A. Na tym tle bardzo cieszy wzrost wartości sprzedaży produktów firmy Libet o ok. 5% oraz marży brutto ze sprzedaży o 2,5 p.p. (z 20,5 do 23%) – podkreślił Ireneusz Gronostaj, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy Libet S.A.
Strategia firmy na 2014 r. przewiduje m.in.: wprowadzenie do oferty przeszło 50 nowych wyrobów, głównie w klasie Premium; ekspansję na rynki zagraniczne oraz stworzenie nowej marki skierowanej do innych, poza tradycyjnymi, kanałów dystrybucji.
Materiały Budowlane 5/2014, strona 131 (spis treści >>)