Z Elżbietą Tęsną, Prezesem firmy ELTAR rozmawia Danuta Matynia
Danuta Matynia: W marcu 2015 r. kończy się rozpoczęty w maju 2012 r. branżowy program promocji stolarki okiennej i drzwiowej. Jego realizatorem jest konsorcjum POLSKIE OKNA i DRZWI utworzone przez ELTAR (lider konsorcjum), Związek Polskie Okna i Drzwi oraz ASMCentrum Badań i Analiz Rynku. Jak duże było zainteresowanie programem przedsiębiorstw branży stolarki otworowej i czy spełnia on ich oczekiwania?
Elżbieta Tęsna: W ramach branżowego programu promocji polska stolarka otworowa uzyskała środki finansowe na bezpośrednie wsparcie przedsiębiorstw (tzw. komponent A) oraz na promocję całej branży (tzw. komponent B). Należy podkreślić, że koncepcję tego programu Ministerstwo Gospodarki tworzyło we współpracy z przedstawicielami branży. Dzięki temu jest on dobrze dopasowany do jej potrzeb. Działania prowadzimy na pięciu rynkach: francuskim, niemieckim, włoskim, czeskim oraz szwedzkim.
Materiały Budowlane 8/2014, strona 6-7 (spis treści >>)