Krystyna Wiśniewska
Po zwycięskim meczu eliminacyjnym do mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 r., pomiędzy reprezentacją Polski i Irlandią, który odbył się 11 października br. na Stadionie Narodowym w Warszawie, firma zorganizowała konferencję prasową. Jej tematem była droga sukcesu Fakro jako partnera polskiej drużyny narodowej. Janusz Komurkiewicz – dyrektor marketingu, członek zarządu firmy stwierdził, że aby odnieść sukces, zarówno w działalności gospodarczej, jak i w każdym innym przedsięwzięciu, najważniejsza jest konsekwencja oraz lojalność i rzetelność w stosunku do partnerów biznesowych, współpracowników i klientów. Kierując się tą zasadą, Fakro z małej rodzinnej firmy stało się międzynarodową grupą, w ramach której działa 12 zakładów produkcyjnych i 16 firm dystrybucyjnych, zatrudniającą przeszło 3500 osób.
Materiały Budowlane 11/2015, str. 248 (spis treści >>)