Nowym dyrektorem marketingu marki Weber w grupie Saint Gobain została Monika Mychlewicz. Do jej zakresu obowiązków należeć będzie szeroko pojęta komunikacja oraz działania wspomagające rozwój produktów.
Monika Mychlewicz związana jest z branżą budowlaną od kilkunastu lat. Ostatnio związna była z firmą Xella Polska, gdzie z sukcesem budowała pozycję marek Ytong, Silka i Multipor. W komunikacji marketingowej stawiała na wykorzystanie nowych mediów, niejednokrotnie kreując trendy w tym dość konserwatywnym segmencie materiałów budowlanych.
„Marketing produktów budowlanych to zarówno działania B2B – przede wszystkim skierowane do wykonawców, ale również architektów i dystrybutorów; jak również szeroka komunikacja B2C – do inwestorów indywidualnych, w tym edukacja dotycząca najnowszych technologii budowlanych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji.” – twierdzi Monika Mychlewicz.
Stanowisko dyrektora marketingu marki Weber w grupie Saint Gobain objęła z końcem października br. Będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem marketingu.
Marka Weber jest znakiem rozpoznawczym wielu uznanych wyrobów chemii budowlanej. W ofercie są m.in. systemy ociepleń, tynki i farby fasadowe, zaprawy klejące do układania i fugowania płytek ceramicznych i kamienia naturalnego, podkłady podłogowe i posadzki, materiały do renowacji i napraw fasad oraz ścian, a także zaawansowane materiały do hydroizolacji i napraw betonu Weber Deitermann.
Źródło i zdjęcie: Saint Gobain
11.12.2015 r.