Przyznanie Rockwool Polska nagrody Budowlanej Marki Roku to już prawie tradycja. Na przestrzeni sześciu edycji konkursu firma otrzymała pierwszą nagrodę pięciokrotnie. W kategorii wełny mineralnej i skalnej uczestnicy badań uznali Rockwool za markę o najwyższej jakości. Respondenci docenili również firmę w obszarze najlepszej relacji ceny do jakości. Innym elementem podlegającym ocenie był wskaźnik najczęściej stosowanych przez wykonawców produktów, w którym potwierdzono wysoki stopień zaufania klientów do marki.
- Uzyskanie po raz kolejny tytułu Budowlanej Marki Roku jest dla nas potwierdzeniem słuszności kierunków, w jakich rozwijamy się i działamy. Duże znaczenie ma również docenienie jakości naszych produktów. Cieszy nas ogromnie, że materiały ze skalnej wełny mineralnej Rockwool od wielu lat spełniają oczekiwania klientów, zapewniając im bezpieczeństwo, komfort, niezrównaną trwałość i korzyści dla środowiska – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu Rockwool Polska.
Budowlana Marka Roku to jedno z największych i najważniejszych badań popularności marek budowlanych w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest ASM - Centrum Badań i Analiz z Kutna. W siódmej edycji przedsięwzięcia nagrody i wyróżnienia otrzymały również takie firmy jak Atlas, Kronopol, Viessmann, Fakro, Roben czy Dekoral. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 30 czerwca w Businessman Institute w Warszawie.