19 listopada br. w hotelu Mercure w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy FAKRO, w której uczestniczyli przedstawiciele fachowej prasy branżowej imediów opiniotwórczych. Tematem przewodnim spotkania były szanse i zagrożenia branży stolarki budowlanej w 2020 r. Od czterech lat Polska jest liderem eksportu stolarki budowlanej w Europie i nic nie wskazuje na to, żeby tempo eksportu osłabło. Polskie produkty są dobrze rozpoznawalne m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech. Najlepszym tego potwierdzeniem jest wzrost wartości eksportu w 2018 r. aż o 10,7%. Dzięki eksportowi polskie firmy dynamicznie się rozwijają i inwestują w nowoczesne technologie produkcji oraz robotyzację – powiedział podczas konferencji prasowej JanuszKomurkiewicz – członek zarządu, dyrektor ds.marketingu FAKRO, gospodarz i organizator tego wydarzenia. Konferencja prasowa FAKRO miała wyjątkową, biało-czerwoną oprawę i niesamowitą atmosferę, ponieważ po jej zakończeniu wszyscy uczestnicy udali się na wspólne kibicowanie piłkarzom podczas meczu Polska – Słowenia. FAKRO jest od wielu lat sponsorem Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej, dlatego też nie mogło nas zabraknąć tego wieczora na Stadionie Narodowym. Wspólne kibicowanie stało się już tradycją w FAKRO, gdyż są to nie tylko wspaniałe sportowe emocje, ale też możliwość integracji pracowników i współpracowników firmy – uważa Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej, koordynator konferencji prasowej. Radość po każdej bramce strzelonej przez polskich piłkarzy i po meczu była nieopisana, gdyż nasza reprezentacja wygrała ze Słowenią 3:2.
Krystyna Wiśniewska
Materiały Budowlane 12/2019, strona 69 (spis treści >>)