Trwa badanie, które wyłoni najbardziej popularne marki budowlane w Polsce, tytułując je BUDOWLANĄ MARKĄ ROKU 2012. Projekt realizowany jest wśród firm wykonawczych przez eksperta w dziedzinie analiz sektora budowlanego - Instytut ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
Rokrocznie przeprowadzane przez ASM badanie pozwala wyłonić marki budowlane cieszące się największym zaufaniem wśród fachowców. Niezależność badań oraz reprezentatywność próby firm wykonawczych w poszczególnych segmentach (bez względu na liczbę firm aplikujących) sprawia, że Ranking Marek Budowlanych 2012 jest rzetelną i unikalną klasyfikacją na polskim rynku.
Co niesie ze sobą tytuł BUDOWLANEJ MARKI ROKU 2012?
- • Potwierdza jakość produktów i usług
- • Podnosi prestiż firmy w oczach klientów
- • Umacnia pozycję marki na rynku
- • Świadczy o popularności i uznaniu dla marki wśród fachowców i inwestorów indywidualnych
- • Pozwala poznać punkt widzenia fachowców na własną markę
- • Upoważnia do posługiwania się tytułem oraz logotypem Budowlanej Marki Roku 2012
- • Daje możliwość efektywnej promocji marki i rozwijania istniejących akcji marketingowych firmy
- • Jest symbolem nowoczesności i rzetelności
Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Wręczania Nagród Budowlanej Marki Roku 2012 (31 maja 2012 r. w Pałacyku Otrębusy k. Warszawy), która zgromadzi elitę polskiego sektora budowlanego.
Firmy uczestniczące w Rankingu otrzymają obszerny i wyczerpujący raport zawierający informacje na temat pozycji marki na rynku. Dodatkowo, w raporcie znajdować się będzie szczegółowa wiedza o profilu społeczno-demograficznym wykonawców, w tym:
- • ogólny profil firm wykonawczych (oferta usługowa, wielkość obrotów, obszar działania)
- • rodzaj wykonywanych prac w podziale na klientów oraz inwestycje
- • struktura materiałów budowlanych w każdej z grup produktowych
- • znajomość marek materiałów budowlanych
- • wpływ wykonawcy na decyzje inwestorów
- • potrzeby wykonawców w zakresie informacji dotyczących rynku budowlanego
Laureatom zostaną przyznane tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz wręczone statuetki, dyplomy i certyfikaty.
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami nt. Rankingu i możliwościami, jakie zdobyte tytuły dają w prowadzonych przez Laureatów działaniach marketingowych.
www.rankingmarekbudowlanych.pl.
Informacji nt. Rankingu Marek Budowlanych 2012 udzielają:
Joanna Florczak
Senior Project Manager
Tel. +48 (24) 355 77 80; Tel. kom. 697 134 770
Elżbieta Czerniec
PR Manager
Tel. +48 (24) 355 77 95; Tel. kom. 605 218 999
Organizator:
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
99-301 Kutno, Ul. Grunwaldzka 5
Tel.: +48 (24) 355 77 00; Faks +48 (24) 355 77 01/03
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.asm-poland.com.pl