logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

10 marca br. podczas targów Budma zostaną ogłoszone wyniki Rankingu Dystrybutor Roku 2015. Projekt polega na przeprowadzeniu niezależnych audytów w punktach sprzedaży materiałów budowlanych metodą Tajemniczego Klienta. Odbędzie się też bezpłatne szkolenie sprzedażowe.

Celem Rankingu Dystrybutor Roku 2015 jest uhonorowanie dokonań dystrybutorów materiałów budowlanych, potwierdzenie wysokiej jakości świadczonych usług. Ranking Dystrybutorów Materiałów Budowlanych to przedsięwzięcie badawcze realizowane przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Podczas wydarzenia zostanie odbędzie się szkolenie, które poprowadzą: Ewa Kosmowska - trener Brian Tracy International oraz Joanna Florczak-Czujwid - ASM:

Jakość obsługi a skuteczność sprzedaży w branży budowlanej – analiza systemów jakości i dobre praktyki

10 marzec 2015 r., godz. 15:30
Międzynarodowe Targi Budownictwa Budma 2015
Pawilon X

Szkolenie jest bezpłatne dla dystrybutorów i producentów materiałów budowlanych.

Badanie techniką Tajemniczego Klienta (Mystery Shopping) to forma monitorowania jakości działania punktów usługowych/ dystrybucyjnych. Zaletą tego typu badań jest prowadzenie obserwacji w naturalnym środowisku, a dokonywana ocena dotyczy całego procesu sprzedażowego/usługowego, nie zaś wyłącznie jej wyniku. Badanie prowadzone przez audytora polega na skrupulatnej obserwacji pracowników z punktu widzenia konsumenta. Obserwator wciela się w rolę zwykłego klienta i wykonuje, założone scenariuszem badawczym, zadanie.

Program wyłaniający liderów dystrybutorów materiałów budowlanych został stworzony aby wspomóc proces sprzedażowy i wyjść naprzeciw potrzebom obu stronom rynku – sprzedawcom i konsumentom. Do Rankingu mogą przystąpić te firmy dystrybucyjne, które działają na polskim rynku. Badania techniką Mystery Shopping odbywają się we wskazanych przez uczestników programu punktach handlowych. Dla każdego dystrybutora w każdej kategorii wykonywane są trzy niezależne audyty.

Więcej informacji: www.rankingmarekbudowlanych.pl/dr2015

 

02.03.2015 r.